förlåt mig hjärtegull, jag orkar bara inte uppdatera!

Kära bloggläsare, om jag nu har några kvar, jag orkar inte uppdatera min blogg.

Efter att jag blev singel var den här bloggen mitt nya förhållande, vi älskade varandra, jag och min blogg. Sen började det knasa mellan oss, jag hade inte tid eller lust att skriva lika ofta och bloggen svarade i sin tur med att strejka när jag skrivit jättelånga inlägg. Den senaste månaden har det känts som att förhållandet knasar en del, som att det börjar ta slut, men vi ska kämpa på ett tag till - vi älskar ju trots varandra.

Så förlåt, lilla blogg, för att jag ignorerat er.
Och förlåt läsare, för askassa uppdateringar.

I det senaste inlägget skrev jag ju om att jag ville ha en tågbiljett till västerås - och det löste sig i alla fall.

I onsdags förra veckan tog jag tåget till västerås där jag möttes av en otroligt söt pojke. Det var amazing, att bara ligga och mysa i timmar - jag gillar inte att kyssas men med honom var det liksom hallelujahmoment. Och det ska göras om, nästa vecka, om han hinner bli frisk tills dess. Vi terrorsmsar och ringer varandra tills vi ses igen - jag har inte saknat någon såhär på länge, det är the real deal nu - med komplikationer. Jag menar, VÄSTERÅS? Hur ska jag klara av att vara kär i någon som bor i västerås? Det är ju sjukt. Men jag är beredd att satsa den här gången - och min failpojke, han är så värd det! <3


Kommentarer
Postat av: Jonna

Åh vad härligt!

2008-11-25 @ 15:40:45
URL: http://eydawg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0