a freak like me just needs infinity

Träffade som sagt V igår, men när jag kom dit sa hans mamma till mig att de skulle ha gäster och att jag skulle komma tillbaks någon annan dag så det blev inget långvarigt besök. Men vi ska antagligen ses idag igen, så det gör inte så mycket. Jag var lite småsur och grinig så när V höjde rösten åt mig blev jag riktigt sur, men det varade väl i typ tre minuter. Vet inte vad det är med honom, men jag kan aldrig vara arg på honom en längre stund.. Du gör mig alltid glad, lyckopiller! :)

Efter att jag varit med V cyklade jag hem och lagade mat. Visst är jag duktig? Jag gjorde falukorv och pasta, pastan hade min far kokat tidigare på dagen så jag stekte på den tillsammans med massa vitlök. Och jag vet att det låter konstigt med stekt pasta men det är faktist skitgott.

Jag var så jäkla trött efter maten att jag somnade en timme eller två, sen lirades Guitar Hero 3. Gick och la mig runt 12-1.
Ingen händelserik dag direkt.

Så, idag är det fredag. Mjukstart med tre timmars matte, haha! Det här suger verkligen.

Och jag är så jäkla nervös för att M ska komma imorgon. Tänk om han inte säger något, tänk om jag inte säger något, tänk om vi får det astråkigt och inte kommer på något att göra? NERVÖS!

(Slår vad om att han bangar.)


Kommentarer
Postat av: Anna

Det ordnar sig hun. btw måste jag få se kjolen. Du är jätte fin i kjol. ^^ <3

2008-10-17 @ 09:23:45
URL: http://hallkatla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0