i'm just a kid and i know that it's not fair

Tisdag idag, för mig känns det dock som måndag eftersom jag inte var i skolan igår. Kanske ska ge er en liten update om helgen?

Fredag:
Jag skulle träffat V i fredags men han hade tydligen bestämt med någon kompis att de skulle på en biopremiär så jag fick dissen. Inte första gången direkt. Så, vi sågs typ ingenting förra veckan bortsett från en snabbis i torsdags. Jag stannade hemma och softade istället.

Lördag:
Jag gick upp tidigt i lördags, halv tio närmare bestämt.. Jag städade rummet lite, bytte lakan och sådär. Sen drog jag upp till stationen och mötte M. Vi hängde på stan i flera timmar, gick runt och kollade, snackade skit och delade på en stor strips. Med dip. Det vart min lunch, en halv stor strips liksom. Från Corner.
Efter det drog vi hem till mig och glodde på tv och spelade GH3 Runt sex började vi fixa iordning käk, min specialarpizza - yummie! Käkade pizza, glodde film, busbråkade, och hade det trevligt rent allmänt. Mys.
Vi glodde typ tre filmer under kvällen, bla. Wallace och Gromit - varulvskaninens förbannelse. M och jag hade en riktig klagokväll, vi wajnade på typ allting men det var roligt. När han var trött blev jag pigg, och tvärtom..
Vi gick i alla fall och la oss runt två-tre, somnade inte förrän efter sex.

Söndag:
Jag vaknade av att han gick upp runt halv tio och M var väldans pigg så det blev till att kliva upp. Fast jag var inte ett dugg pigg egentligen. Surprise surprise, päronen kom hem redan vid elva. Stackars M, behöva träffa dem.. Fast det var trevligt, vi satt och glodde på tv och snackade i ett par timmar innan jag följde med honom till bussen.
Efter att M stuckit hem cyklade/gick familjen in till stan och käkade Thai Classic. Mumma! Jag var svintrött på kvällen och mådde allmänt pissig så jag somnade redan klockan nio.

Måndag:
Sov fjorton timmar i sträck och sa till morsan att jag inte orkade gå till skolan. Mådde bajs. Blev pizza till frukost och dagen spenderades framför datorn och tv:n. Eftersom jag sov fjorton timmar i sträck blev det bara tre timmars sömn inatt och det sög.

Långt inlägg, peace out!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack för update ^^ :D Nu har jag kommenterat!

2008-10-21 @ 10:42:56
Postat av: maria

I'm just a kid and life is a nightmare,

I'm just a kid I know that it's not fair

Nobody cares cause I'm alone and the world is having more fun than me tonight.

2008-10-21 @ 10:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0