every little dream i dream about you..

Oktober månad.
Den 17:e har jag svenskaprov.
Den 18:e åker mina föräldrar till Sthlm.
Den 20:e har jag prov i projekt&företagande.
Den 23:e får jag studiebidraget.
Den 24:e har jag varit singel i tre månader och vi ska göra porträttfotografering i 21;an.
Den 29:e är det två år sen farmor dog.
Den 30:e fyller pappa 49.

Igår var det en pissig dag, jag mådde inte bra överhuvudtaget och spenderade kvällen i telefon med världens bästa killkompis där jag grät ut och ventilerade lite. Ironiskt egentligen, att en person jag sårade för länge sedan ska sitta och lyssna på mina problem varje gång jag mår dåligt. Kan inte förstå att du funnits i mitt liv så länge som du gjort, du förstår nog inte hur mycket du betyder för mig och hur underbar du är i mina ögon. Egentligen är det synd att det blev som det blev, du är den enda jag någonsin haft det riktigt bra med, det enda förhållandet jag var riktigt lycklig i. Jag är fortfarande lika lycklig med dig även om läget förändrats. Världens underbaraste S, jag älskar dig <3

Idag förälskade jag mig totalt i en grå/gul-randig kjol med hängslen. Natalie, en kjol liksom? Jag har aldrig varit en girlygirl och visar mig helt enkelt inte i kjol. Mina vänner kan ju svara på det, haha! Jag köpte i alla fall kjolen, den var sänkt från 198 kronor till 98 pix. Dessutom var det 10% rabatt med H&M-kortet så det jag fick betala för denna underbara skapelse var 88 spänn. Thank you very much. Nu är man dock pank men det blir en lugn helg så det kvittar för min del.

Apropå lugna helger blir det här den första helgen jag inte krökar sen jag kom hem från USA. Och ja, jag har druckit varje helg sen jag blev singel. Vissa helger både fredagar och lördagar. Känns att både kroppen och psyket börjar ta stryk av det, kanske dags att lugna ner sig en smula? men vad annars göra, när ingen av vännerna hör av sig..

Jag ska leka med världens bästa V idag. Som för övrigt var jävligt packad igår. Han kom inte ens ihåg att jag ringt igår kväll, hah på det säger jag bara.

Imorrn stannar jag nog kvar i skolan och pluggar. Jag ligger efter en jävla massa. Är så grymt skoltrött och kan inte sova på nätterna. Men nog om det.

På lördag kommer M. Det ska bli trevligt. Guitar Hero 3, filmer och promenix.

Peace out.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kjolen var skitsnygg! :D <3

2008-10-16 @ 14:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0