i don't know what you're looking for but it's a waste of time

Vid det här laget ska jag egentligen vara en lagning rikare och en piercing fattigare.
Men jag bestämde mig för att kämpa lite till, vill verkligen inte kasta 500 spänn i sjön. Var nyss iväg till morsans jobb och hämtade cash till träningskläderna från stadium eftersom vi får det vi beställt idag. Jag bestämde ett par shorts, en t-shirt och tre par strumpor. Efter att jag vart hos mamma drog jag till Laboro igen och tog ur min traguspiercing. Piercaren där är så jäkla obehaglig och äcklig. Uscha.. Så fort jag kommit tillbaks till skolan ångrade jag mig och satte i ett örhänge istället för ringen. Funkar inte det här heller får jag helt enkelt retirera och plocka ur det.

Idag blir det en ganska trevlig dag eftersom:
jag ska leka med A <3
jag ska äta raggmunk & fläsk <3


Kommentarer
Postat av: jimmi

trevlans:D

2008-10-15 @ 20:52:51
URL: http://jimminaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0