"känner du ingenting eller?"

God morgon,
bedövning i tandköttet och bedövning i läppen. Dreglar (inte direkt, känns bara som det) och pratar som en idiot, halva sidan av munnen är liksom hängig.
Har fixat tanden nu, det tog en halvtimme. Jävla lagning. Tandläkaren sa att jag gnisslar tänder och biter ihop käkarna medans jag sover. Jag brukar drömma mardrömmar men trodde inte det var så allvarligt.

Jag hade en jävligt dålig dag igår. Allt var pissigt och jag tillät mig faktist att tycka synd om mig själv.
Vad gör jag när jag mår kasst? Antingen äter jag, eller så shoppar jag. Jag var inte hungrig så jag shoppade. Eftersom jag bara hade 260 spänn kvar på kontot fram tills den 23:e slösade jag bara bort en hundring. För den hundringen fick jag en jättesöt tygväska, en spegel och ett halsband med en plastnyckel. Allt från Monki. Gorgeous. Skulle köpa hela affären om jag hade råd!

Kommentarer
Postat av: Lydia

Stackare^^



Monki är riktigt nice! :)

2008-10-14 @ 09:04:06
URL: http://singingbell.blogg.se/
Postat av: Sanna

Monki ftw.

2008-10-14 @ 09:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0