Tror du kärlek är som sångerna vi hör?

Det är en bra mening från en bra låt, det passar in rätt bra till min sinnesstämning just nu. Jag är inte ledsen eller nere, tvärtom - jag är ovanligt glad och hyper idag. Konstigt, antar att det är för att jag sov så lite inatt.

I vilket fall som helst, är kärlek som sångerna vi hör?
Jag har glömt hur det känns att vara kär. Jag kan inte tänka mig pirr i magen orsakade av fjärilar eller puffiga, rosa hjärtformade moln. Jag kan inte komma ihåg hur det är att ha en inneboende i skallen, jag minns inte hur det är att vara så lycklig att man håller på att spricka - jag minns helt enkelt inte hur det är.

Eller gör jag det?
När jag vaknade imorse pirrade det till i magen.
Jag kanske har ätit något dåligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0